محسن



و این هم یک عکس زیبا از جزیره موریس. من عاشق جزیره هام.

جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,

|
 

چند شب پیش برای دومین بار آشپزی کردم . جالب بود . یه پلو مکزیکی درست کردم .خوشمزه و قشنگ بود .با کلی سبزیجات جور واجور . حالا چرا آشپزی ؟ یه بار تلویزیون میدیدم می گفت دولت انگلیس برنامه هایی داره که مهارت های اساسی رو یاد نوجوان ها بده یکی از همین مهارت ها آشپزیه . می گفت حتی درست کردن یه نیمرو هم واسه بعضی انگلیسی ها کار بزرگیه .از اون روز به بعد خواستم آشپزی یاد بگیرم به خاطر همین برنامه های زیادی دیدم و میتونم کلی غذاهای ایرانی وخارجی درست کنم که خب بالاخره یه روزی به درد آدم می خوره دیگه .

پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,

|
 
تمدن نازکا

 

چند شب پیش یک کتاب می خوندم درباره ی تمدن Nazca در کشور پرو . نوشته بود این مردم خط هایی رو روی زمین میکشیدند که به اشکال خاصی نسبت داده شده اند مثلا شکل بعضی حیوانات یا پرندگان یا هر چیز دیگری . نکته جالب توجه اینه که این اشکال به حدی بزرگ هستند که باید از توی  هواپیما دیده بشوند البته عکس های ان اشکال هست .ونکته جالب تر اینکه بعضی از باستان شناسان معتقد اند که نمیشه اشکالی به این دقت به جز از تماشا ونظارت از آسمون رسم کرد.با توجه به این مسئله ومجسمه های جزیره ایستر   نتیجه گرفتند که در آن زمان بدلیل نبود ابزار مناسب واشیا پرنده وبا مدارک محکم دیگر موجودات هوشمندی از فضا به این مردم کمک کردند. که این هارا اولین بار شخصیبه نام  von Daniker در کتاب ارابه های خدایان مطرح کرد البته بسیار مورد انتقاد قرار گرفت . بعضی دیگر می گویند که این مردمان در آن زمان قادر به پرواز با بالن بودند و هنوز هم این نظریه پردازی ها ادامه داره وجالبه به هر حال هیچ چیز غیر ممکن نیست.

 

 

یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

محسن

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محسن و آدرس bow.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کوتاه اما زیبا
ردیاب خودرو

 

 

زندگی
چهارشنبه سوری یا چهارشنبه آخر سال
a new music sung by baran
ای خدا
نوروز
چهار شنبه سوری
تمدن نازکا
سفر
سلام بچه های کنکوری
سلام به همه بچه های کنکوری
جهان
پاییز
تشکر
کنکور
من

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 28325
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1